trevliga människor och innebandy

klassfest i torsdags, skolavslutning fredag med klass mys och lek, hem sova hela eftermiddan och krogen på kvällen! jisses vilken kväll det blev säger jag bara, kul som sjutton (trots vissa missöden..) och en massa folk!
hem lördag och gjorde inte så mycket under dagen, kilade till karro på kvällen och träffade henne och även frida en stund. sov över och idag har vi varit till askersund och kollat innebandy herrar som sprungit runt som galningar. imorgon ska pappa och jag ut i skogen och leta rätt på en julgran, och jag hade tänkt hinna med lite städning och sånt där annat tråkigt och nödvändigt också!

nu blir det några avsnitt "mysteriet på Greveholm" som jag fått låna av karro, innan jag faller in i en djup dvala igen! så godnatt mina vänner, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0