julshopping

efter det absolut helt värdelös provet åkte hanna och jag mot marieberg för lite julklappsshopping. när vi har parkerat och ska kliva ur bilen kommer jag på "men vänta mitt bankkort och körkort ligger i andra väskan, som står hemma!" så det blev en snabb trip hem till bengan innan vi kunde shoppa loss!
hittade julklapp till malin och julkort som jag ska göra så snart som möjligt, en liten tradition som jag haft i några år :) nu är det tv-tittning som gäller, dock är jag inte så med på vad som händer - känner mig ganska så trött så min hjärna är inte på hugget!

och när vi var på väg mot marieberg, första gången, ringde hannas mamma och sa att nicko och en annan kille varit med i en bilolycka och ligger på sjukhus! han hade precis skickat sms till mig så vi ringde upp för att höra hur det var med honom, det var bra med båda inga allvarliga skador. tackochlov! han ringde oss lite senare och då skulle han snart få åka hem, vilket känns skönt att veta.
att dom överlevde är verkligen vad man kan kalla för att dom hade änglavakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0