friday

sista dagen för den här veckan, och vi har sovmorgon. det är såna saker som verkligen uppskattas! dessutom så är lektionerna efteråt frivilliga, katching!
så hanna och jag åker till marieberg och ska leta rätt på julklappar och hitta ett luciasmycke till mig. för imorgon, lördag kl 18.00, är det dags för årets luciatåg och äntligen har det kommit till att bli min tur. spännande spännande, börjar bli lite pirrig i magen!

igår lagade jag mat och överraskade mamma när hon kom hem från jobbet, hade även bakat lite godismuffins. efter det vilade vi en stund och sen åkte vi vidare mot sköllersta där det var dags för julkonsert med magnus carlsson! gisses amalia va bra den var! det var väldigt mysigt och nu är det julstämning ända in i benmärgen!

nu ska jag kila ner och äta frulle och sen bär det av mot hbg, hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

SKÖÖÖNT med soovmorgon :)

2009-12-11 @ 08:57:43
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0