dan före doppare dan!

sådärja. dags att krypa ner i sängen, efter en lååång dag!
dagen började med att jag fick hjälpa mormor fixa granen (sätta dit ljus, glitter och kulorna) sen hem och slå in lite klappar och göra mig iordning för att sticka iväg till jobbet. var där i några timmar och styrde sedan hemåt och har pyntat granen här hemma och så har systrarna kommit hem så det har varit fullt hus, vilket det inte brukar vara!
imorgon är det, tror inte nån har missat det, julafton och den ska spenderas hemma och över lunchen hos mina kusiner.

jaja dags att sussa, så man orkar med hela morgondagen!

(och ja, jag är fortfarande sådär nyfiken och uppspelt som man var när man ar liten över att det om bara några timmar är dags att slå upp ögonen och att det då är julafton och dagen man har haft nedräkning till så länge äntligen har kommit!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0