annandag jul

julafton var kanon, med massa mat (givetvis), gott sällskap och trevliga klappar! stämningen på julafton är så himlans mysig så det känns som man vill att dagen ska vara för evigt. juldagen är som vanligt en dag fylld med att kolla på film och gå ut på promenad i snön för att på kvällen bege sig (säkert hela 10 meter) till mormor och få mer julmat och en liten klapp! efter det åkte jag till hanna i pboda och hade trevligt med henne en stund och sen begav vi oss ut på en tripp till örebro, eftersom edvard var hungrig (det måste garanterat vara mågot fel på honom om han är hungrig på max på juldagen, eller hur?!). kom hem och stupade i säng, gick upp tidigt och åkte till jobbet där jag har spenderat hela dagen.

just nu håller jag på att göra mig ordning och ska åka till hanna, får se vart kvällen slutar. som det ser ut nu blir det nog utgång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0