andra-decembers-mys

nu är min favorit karolina här och vi har käkat en liten måltid och nu ska vi fylla på med massa glögg och lussebullar! myspys framför tvn och givetvis ska vi kolla på julkalendern, måste ju se så att den håller måttet. dock håller den nog inte samma kvalitet som den gjorde när vi var små men måste ju ändå kolla. 
har jag förresten sagt att jag åkte förbi greveholms slott i lördags? eller att jag fickparkerade i malmö? eller att jag körde hela vägen hem från skåne i dimman och inte såg mer än 5 meter framför bilen? varit model för en kväll? nåväl det är några av dom saker jag hunnit med i helgen iallafall :)

nu ska vi gå och sätta på tvn, där jag nästan kan garantera att vi är hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0