2009-12-07

här är jag, jag lever fortfarande!

det är fullfart som gäller, sen sist har jag hunnit med ha 2 prov, jobbat 7.00-16.30, varit på krogen och druckit mig så full att jag inte tror jag har nyktrat till än, städat hos mormor med mamma och moster, varit barnvakt, projektarbetat på folkasbo, pluggat och en massa annat!

imorgon är det fysikprov och jag känner mig inte ett dugg glad inför det, har pluggat (pluggar för tillfället) som en tok men det är som vanligt - det vill liksom inte sätta sig! men det är bara att fortsätta med det och hoppas på det bästa..
imorgon är det julklapps shopping som gäller efter provet, får pappas bil då han ska åka bort och jobba och inte behöver den på ett par dagar! jädrar vad det ska köras caddy mina vänner!


nu ska vi äta och sen fortsätter pluggandet, lång kväll tror jag bestämt att det kommer bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0