monday

skolan idag gick bra, började med en sovmorgon och det är ju alltid välkommet! tänkte åka ner till 8.25-bussen men när jag stod på mitt rum och höll på för fullt med diverse saker och hörde halv 9 nyheterna på radion förstod jag att det fick bli bil hela vägen istället!
fick sällskap hem av hanna till pålsboda då hon skulle till sin pappa och jag åkte hem och gosade med mollie, läste historian, plockade fram grejer inför bulgarien och byte om. hoppade in i min kära lilla bil och åkte till hallsberg ännu en gång, men denna gång för att träna! lyckades även mosa mina solglasögon ännu mer. när jag tankade tog jag av mig dom och la dom på sätet och hoppade bara in när jag betalat.. jaja hade ändå tänkt köpa nya, antagligen i ett något varmare land!

nu ska jag sova, för imorgon är det ingen sovmorgon! dessutom så är det en lång dag, med långa hål så hoppas vi hittar nånting att slå ihjäl tiden med.


god natt mina kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0