jobbelijobbjobb!

nu sitter jag och tänker på min underbart sköna säng som finns en trappa upp och jag nästintill hör hur den ropar på mig! ska nog samla ihop mina sista krafter och gå uppför trappan tvätta bort sminket, borsta tänderna och sen krypa ner under täcket - det låter helt underbart!

igår efter jobbet åkte jag till hanna som var hemma hos sin pappa i pålsboda och vi spenderade natten där. när vi (läs hanna, haha) väl hade vaknat till blev det frukost och sen så fördrev vi bara tiden fram till lunch och sen tiden efter det fram tills dess att jag åkte till jobbet. började jobba klockan 15 och slutade vid 21 och åkte då direkt hem och placerade mig här i soffan och växlar att titta på datorn och tvn.
såg på 3an förut, "500-kilos kliniken" tror jag programet hette. jag säger bara herregud det är ju så man blir rädd nästan. jag kan inte riktigt sätta mig in i hur man tänker när man bara fortsätter att äta när man blir andfådd av att gå 6 meter eller att man måste ligga i sängen för kroppen inte klarar av att resa sig längre. och alla infektioner och sjukdomar dom drar på sig är skrämmande. det är när jag ser sånt som jag verkligen känner att jag vill plugga vidare, jag vill hjälpa folk innan det ska bli så illa!
dock mår jag lite dåligt över att jag själv alldeles nyss satt här i soffan och åt en bit choklad, när jag egentligen inte alls behöver det.. men dom tankarna slänger jag bort, ibland måste man unna sig något!
fast för säkerhetsskull blir det gymmet innan jag börjar jobba imorgon!


skulle ha träffat den här sötisen idag, men hon har blivit sjuk:(
krya på dig hjärtat, måste ju vara galna snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0