sista dagen i sverige för ett tag!

ligger i min säng och funderar. herregud det är inte lång tid kvar tills jag ska gå och lägga mig och sova någon timme innan det är dags att packa in sig i bilen och åka och hämta upp brudarna och sen åka till arlanda. där ska vi vänta på att checka in och sen kliva på planet och fara vidare mot bulgarien där vi ska spendera en hel vecka, som jag tror kommer bli helt fantastisk!

idag har klass Nv3a och Nv3b spenderat en riktig kvalitetsdag i tiveden. vi har traskat runt i skogen och en del i vattnet.. nåväl kan ju inte säga att det var det rooligaste man kan göra en torsdag men det var nog faktiskt bättre än en vanlig skoldag så jag klagar inte! efter det åkte hanna och jag till marieberg, äckliga och svettiga som vi var! hanna hittade solglasögon som det har varit prat om och jag en tröja, som det även varit prat om ett tag. åkte hem och lagade mat och en blåbärspaj. sen packade jag färdigt och ska bara lägga ner det sista och sen stänga igen locket och känna mig färdig. har jag sen glömt nåt, då får det vara!
nu ska jag kila ner, ta en dusch och sen vara lite gosig med mamma och pappa.

hoppas alla ni mina gullegrisar har det super bra här hemma under veckan nu när jag är borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0