första måndagen för den här veckan

efter en del krångel är nu äntligen resan betald även för min del! det känns fortfarande helt overkligt, men det är ett steg närmare en vecka full av vad jag tror kommer bli en av världens bästa upplevelser!

jag är sjukt trött, jag ska aldrig börja på ett jobb där man måste börja klockan 6 en måndag morgon. det är banemej inte mänskligt! just nu är jag riktigt trött och har nästan kommit fram till att sängen är det mest attraktiva alternativet. tror dock inte att det är förrens om en bra stund jag kommer landa där, men imorgon börjar jag vid 10 så en liten sovmorgon blir det iallafall!  
blablabla jag är helt mos i huvudet så det här var ju verkligen ett skit bra inlägg.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0