måndag

jag har världens bästa vänner och om 2 ½ vecka åker jag med två av dom till bulgarien och ska ha en helt fantastisk vecka. min familj är fantastisk och jag saknar mamma och pappa nu när dom varit borta i 4 dagar, det ska bli väldigt skönt när dom kommer hem ikväll. jag har vänner jag kan prata om allt med och som alltid ställer upp.
ändå känns mitt liv helt jävla hopplöst. det blir ju inte alltid som man vill, det vet jag, men det är fortfarande bara så himla tungt.
så himla jävla hopplöst tungt.


nu ska jag åka till hallsberg och träna och jobbar sen till kl 21.


Kommentarer
Postat av: emmy

vi är alltid här för dig bebbe<3

livet är som det är, men med oss så lever vi livet!

2009-08-10 @ 22:19:21
Postat av: Anonym

<3

2009-08-10 @ 22:51:22
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0