lycka!

helgen har varit kanon! i fredags morse lämnade hanna och jag in ibizan på lagning och vi åkte sen hem till hanna i min pärla och slöade i soffan, tills vi var så kalla att inga filtar och kuddar kunde rädda oss längre. så vi gjorde iordning ett varmt bad i deras bubbelbadkar. sen åkte jag hem för mamsen fyllde 50 så det var kalas hela dagen! hanna kom lite senare och fick hjälpa till som kökspersonal, haha.
på kvällen åkte vi hem till henne och gjorde oss iordning och for sen vidare till stan där det var frimis med elina och gänget som gällde! kanon kul kväll som garanterat måste göras om!

på lördagen kom emmy och väckte oss vid elva och efter att ha ätit den ultimata bakis frullen (runt kl 1) var det dags att börja bestämma sig för vart det skulle bära av. så nu är allt bokat och klart-28 augusti sticker vi till BULGARIEN!! är så fruktansvärt taggad och jag är helt övertygad om att det kommer bli en helt sjukt bra upplevelse med två av mina partybrudar!

vårat hotell
hotellet vi bor på!

och när nicko ringde på kvällen och frågade om vi ville med ut på krogen var det klart att vi följde med, vi hade ju nånting att fira - BIG TIMES!

  
    

och som ni ser blev det en mycket trevlig kväll även denna gång!

idag drev vi vidare till marieberg och shoppade loss ordentligt, för mig blev det en klänning, en kjol och tackochlov ett par solglasögon! så nu är jag redo att åka vidare mot varmare breddgrader!

nu ska jag hoppa genom duschen och sen krypa ner i sängen, imorgon börjar jag jobba kl 6 vilket jag inte riktigt är helt glad över.. men som vanligt, när pengarna väl rullar in är man ganska nöjd att man orkade ta sig upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0