kanon, vädret visar mig allt!

vädret visar att det banemej är sommar! halv 10 imorse var det redan 24 grader ute och det bara stiger, kanon härligt!

idag har jag en gud-vilken-snäll-lillasyster-jag-är dag. började dagen med att gå upp straxt efter 8 och försökte vakna till innan jag körde in min äldsta syster hanna till örebro så hon hämtade sin nyinköpta bil. en saab 9,5 turbo. (jag fick köra en bit, det var verkligen turbo då..) och när vi kom hem packade vi in de sista av hennes grejer i bilen och så åkte hon ner mot skåne där hon ska bo igen. mamma och pappa åkte dit redan i imorse för att fixa nyckeln och sånt.
så när hon åkte började jag med maten till min andra syster malin. så den står i ugnen nu och malin borde komma när som helst nu. efter det tror jag att jag är fri från att vara duktig lilla syster, haha! då blir det nog att slappa en stund i solen och bara ha det skönt!

framåt kvällen styr jag mot kumlaby där jag ska mysa med min alldeles egen maggan! mat, vin och supermycket snack om allt & inget och eventuellt slänger vi på en utgång på det! visst låter det som en underbar kväll?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0