imorgon börjar skolan igen..

visst firades det i lördags att det var sista dan på jobbet för sommaren i går. det firades nog lite för mycket.. säger inget mer än det.. 

men jag överlevde gårdaggen och lekte med hanna efter att jag jobbat och vi åkte på bio, och såg väldigt många kända ansikten inne i stan eftersom det var stor fest på strömpis och även 18 åringar kom in dagen till ära. vi gick dock inte in utan vi åkte hem och planerade att gå upp tidigt idag så vi fick in vanan. dock stannade det vid planeringen.
när vi vaknat började vi plocka bland hannas kläder och bestämma vad som ska följa med till bulgarien respektive london (eftersom fuskisen åker dit nu i helgen med sin mamma). sen fick jag skjuts hem och har förberede mig mentalt för att göra den sista spanskan innan betygets sätts, och det gick bra. P-G var kanon snäll! (min lärare, eftersom jag läser på distans pratade vi över internet)

nu funderar jag på vad jag ska hitta på några timmar till innan jag kryper ner till sängs. blir nog antagligen lite av både det ena och det andra. och klockan är stalld på 6 imorgon, så det är bara att hoppa upp då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0