galet!

så skulle man lätt kunna sammanfatta denna helg. galet mysig, galet rolig, galet mycket god mat, galet gott vin, galet goda drinkar och framförallt galet underbart sällskap hela tiden!

fredags kvällen spenderades hemma hos elina och vi gjorde och käkade mat och drack flera goda viner. sen stack vi vidare in till örebro där det blev frimis, med massvis av galet folk! vi fick skjuts hem och fixade då givetvis iordning lite obligatoriskt fyllekäk! sen var det att hoppa upp straxt efter 9 eftersom elina den stackaren skulle jobba hela dagen.. så jag åkte till marieberg och när vi vaknat till och städat färdigt vi åkte in till stan och åt frukost/lunch på la baguette (vilket var riktigt länge sen!) och sen åkte vi hem hit till bengtsbo och gjorde oss iordning som ni kanske ser på bilden i tidigare inlägg. sen cyklade vi mot förfesten i mörkasbo och sen vidare in till pålsboda där vi mötte upp emmy och en massa annat folk. så gick vi in i öltältet och hade riktigt trevligt!
cyklade till en början hem men det var en mycket vinglig färd och vi var alldeles för många för två cyklar så vi gick (vilket också gick vingligt, konstigt nog). kom hem och det blev lite mackor och tv innan vi gick och la oss.
imorse blev det uppstigning vid ungefär halv 8 eftersom vissa är fruktansvärt morgon pigga och sen har det varit några riktigt sega människor här. hanna började jobba kl 12 så när hon åkte mot jobbet åkte emmy och nicko med och lämnade mig ensam. har plockat undan all disk och slängt igång en tvättmaskin. nu sitter jag i soffan med en film påslagen och känner mig inte alltför pigg. funderar på att åka ner till pålsboda snart och handla lite eftersom kylen är nästintill tom och det är bara jag hemma.. malin kommer ikväll efter hon har jobbat så måste ha nån mat att fixa tills dess.

bilder från helgen kommer så fort jag fått dom, och antagligen efter en redigering haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0