körkort, bilåkande, badande, glassande och givetvis krogen!

var ett tag sen jag hann med att sätta mig ner och skriva av mig, men nu jädrar!
i onsdags tog jag alltså körkort. det firades med att hanna och jag åkte runt och dunkade plåt hela kvällen, genom både kumla och hallsberg. hann med att träffa ssebbe en snabbis och visa upp hur glad jag var, om han nu inte redan hört det när jag ringt! i torsdags var det skola och efteråt följde jag med till hanna och vi skulle ta bilen på en tur, denna gång med hanna som chafför, men när vi kom hem till henne fanns inte bilen där. ringde min mamma och hon plockade upp oss, vi åkte hem och dumpade henne. åkte till hallsberg och tog oss en glass och hämtade upp nicko och åkte sen och tog oss ett dopp i hästhagsbrottet! ja ni läste rätt, jag har redan badat för iår! antagligen en massa minusgrader, kanske inte riktigt men det var väldigt friskt!

igår körde jag bil till skolan (jaa jag är helt beroende!) så på lunchen fick jag ta en sväng till donkan ute vid brändåsen. efter skolan skjutsade jag hem hanna och åkte vidare till stan med johan och oskar i bilen. fixade lite och åkte sen hem. kastade mig genom duschen, på med kläder och bättra på smink och hår. fick skjuts av pappa till hallsberg där vi förfestade hemma hos nicko och tog sen tåget till örebro där vi gick till klaras! KROGENDEBUT! kul kan jag säga att det var! jisses vad jag dansade, dansade och dansade! blev bjuden på både det ena och det andra, bara att tacka och ta emot! efteråt drog jag, ida, nicko och niklas till max för lite käk. var kvar där så länge att vi gick när klockan var straxt innan 4. försökte hitta en efterfest men det var inte aktuellt nånstans, så vi fixade skjuts till hallsberg där ida och jag fick sova hos nicko. pappa kom och hämtade oss idag vid halv 12, när vi satt ute och tog oss en dagen-efter-glass vilket var väldigt mumsigt! 

funderar på vad jag ska hitta på nu (ta en dusch men mer då?). ikväll blir det nog att åka till hallsberg/åsbro och fiska. eller kanske inte fiska, men umgås med dom som fiskar!  eller så hittar vi på något annat, jag vet inte vad men det är lugnt JAG HAR JU KÖRKORT! (om ni missat det?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din replik "Jag har körkort" har snart använts lika mycket som Nickos "alla hackar på den utländska killen" ;D <3 Tack för igår

2009-04-18 @ 15:28:55
Postat av: Anonym

haha, jaa det är snudd på att den använts lika många gånger! men så har jag ju körkort också! ;D jag får tacka för igår igen! <3

2009-04-19 @ 10:54:43
URL: http://kolofsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fredags ägde!

2009-04-21 @ 13:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0