PÅSKLOV!

igår var vi som sagt i stockholm med nv. blev en mycket rolig dag! började på naturhistoriska där det var mycket roligt att springa runt och kolla på. sen åkte vi upp till "stan" och gick runt där i några timmar. hittade en fred perry tröja, av den typen som jag så länge gått och sucktat efter, så när jag fick syn på den slog jag till på en gång! sen var det att hitta tillbaka till bussen och så åkte vi ut till svt och fick gå runt och kolla i studiorna och kontrollrum. väldigt roligt att se hur det ser ut i verkligheten! sen åkte vi hemåt igen, efter ett stopp på donkan i västerås. så kom inte hem förrens vid halv elva så det var bara att kliva ur kläderna, dra täcket över huvet och somna!

dag har jag bara haft matte och biologi. sen så har jag varit på "riskettan" på körskolan i lite mer än 3 timmar. hade trevligt sällskap så det gick bra. efteråt kom sebbe och mötte upp mig och nicko så vi gick och tog oss en fikade. fick skjuts hem, "ända ut på vischan!", av grabbsen. har dammsugit nedervåningen och plockat lite på mitt rum. nu sitter jag och funderar på att gå ut och springa en sväng i det super härliga vårvädret! blir väl tyvärr hemma kväll idag, dels så ska alla jag känner ut på krogen (9 dagar för liten!!!) och sen så ska jag jobba imorrn. börjar klockan 7 så ska väl försöka lägga mig i tid idag så jag orkar med om det händer nåt imorrn kväll!

känns väldigt skönt att vara ledig, nu har jag även gjort min sista skoldag som 17 åring! på måndag bär det av upp till ida, hem igen på torsdag. så då har jag snackat med grabbarna så dom ska fixa nåt roligt!

slänger upp bilder från sthlm så fort jag får dom!
(bilder från klassfesten kommer nog samtidigt!)

ha en bra fredagskväll mina damer och herrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0