1 april

en sån härlig dag det har varit, kanon väder och allt! vaknade upp hemma hos sebbe (som klarade körkortet idag, grattis!!) och åkte sen till skolan vilket inte kanske är det mysigaste.. hade en lektion sen var det dags för lilla uppkörningen. några "små saker" att tänka på, annars så gick det galant. tillbaks till skolan för matte och sen biologiprov. åkte med tidiga bussen hem och kände mig helt slut, blev inte så många timmars sömn inatt heller. så la mig och tog en powernap, i 3 timmar! snacka om att jag behövde det! så nu känner jag mig pigg och fräsch som en lärka!

imorrn ska vi åka till stockholm med båda nv-klasserna. ska nog bli trevligt!
och idag har det varit första april, någon som har blivit lurad? så vitt jag vet har jag inte blivit det och det känns ju tryggt! och chansen att jag blir lurad nu är inte så stor eftersom jag nog bara kommer vara hemma ikväll. just nu sitter jag med en gosig halsduk och läser lite broshyrer. ska snart ta en dusch och få ut ruffset ur håret som jag vaknade med! som jag kanske nämnt förrut så lever mitt hår sitt eget lilla liv ibland.
nehep, kanske dags att få nåt gjort. måste greja lite med engelskan till på fredag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0