hela världen är så underbar!

sitter här och känner mig lite små kall. har planerat allting för att ta mig en lång och varm dusch alldeles straxt, ska bara börja med maten först. får se vad mästerkocken karin slänger ihop en tisdagskväll som denna!
byrån och bokhylla blev kanon bra-fick godkänt av sebbe! så nu funderar jag på att byta program till bygg, endast för att bygga ikeamöbler, både han och mamma tyckte det lät som en vettig idé! skola hela måndagen, åkte in till stan efteråt. knallade till teliabutiken och fixade med nytt abonemang och telefon! gick ut därifrån och åkte vidare till hallsberg.
nu kommer en liten parantes. på en vecka har två alkisar (i tisdags i hallsberg, igår i örebro) sagt att jag ska hålla mig undan från pojkar för man vet aldrig vad dom vill! ser jag ut som nån tjej som inte vet vad killar vill eller? haha, nåväl lite lustigt att dom sagt nästan exakt samma sak, och det skett inom loppet av en vecka!
väl i hallsberg kom sebbe och nicko och hämtade upp mig. vi åkte hem till sebbe och kollade på fotboll, sen skjutsade vi hem nicko och sen åkte vi tillbaka och jag sov kvar där :) alltid lika roligt att få både somna och vakna genom att busa med någon som är så himla trött! skola idag till halv ett, hanna och jag fixade med projektarbetet lite grann och jag tog 13.05 bussen hem. gick ner till folkasbo och pratade lite med dom och traskade sedan ner till farmor och farfar, och fick faktiskt köra hem i deras bil ("eftersom du har körkort nu kanske du vill köra istället?") det gick som en dans!


som sagt nu väntar köket och duschen som ska få sig en omgång också!

och som ännu en parantes måste jag tillägga att jag ska hämta ut mitt körkort imorrn! fick lappen om det igår i brevlådan, så då är det inte längre nån körlapp som gäller! haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0