kyss en groda i pålsboda! ..nejnej i hallsberg ju!

ännu en härlig dag är till fullo. igår var det skolan som gällde hela dagen, träffade sebbe och nicko en snabbis innan dom åkte till örebro. jag fixade med lite grejer och sen kom mamma och hämtade mig i hallsberg. vi kom hem och fixade mat och sen vände vi tillbaka till hallsberg igen-mamma och pappa för att åka och simma och jag tog vägen till sebbe istället!
ni har väl hört talas om leken "gul-bil"? (när man ser en gul bil ska man säga "gul bil!" och slå nån) nicko och sebbe sa att för orange bil fick man slå 5 gånger, vilket jag aldrig hört förut. men när jag gick ensam såg jag inte mindre än två oranga och mer än tio gula bilar! sa det till sebbe och vi kom fram till att en brottningsmatch skulle avgöra vem som var starkast (eftersom han inte trodde det skulle göra ont när jag slog honom för alla bilarna). jag var lite i underläge, men vi avbröt matchen så han kan iallafall inte kalla sig vinnare heller!
vaknade upp ganska så trött imorse, gick upp och fixade mig och fick väcka sebbe ca 7 gånger innan jag fick upp honom. han skjutsade mig till skolan (han hade sovmorgon, haha) och där har jag spenderat min dag.


(under dagens mattelektion!)
kom hem för ca en timme sen och har inte gjort så mycket än. läst lite på engelskan tills imorrn och nu väntar jag på att först mamma ska komma hem med bilen och sen på att karro kommer hem för då ska vi åka till malin och david och hälsa på. eller ja vi ska överraska dem, nu när jag har körkort har jag sagt att jag ska komma nån dag men dom vet inte när! spännande spännande! och påtal om körkortet har jag hämtat ut det igår. på id-kortet ser jag kriminell ut. på körkortet ser jag bitchig/förvånad ut! jaja ska ju bara ha det i 10 år (....)

och klara, jag har satt på påminnelse på mobilen och satt upp 3 lappar här hemma om att jag ska ta med boken till dig imorrn-så jag borde inte glömma den!!!


Kommentarer
Postat av: Klara

Karin, du är för söt du! :)

2009-04-25 @ 20:49:40
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0