norrland!

nu sitter jag uppe i norrland. igår var det i stort sett bara en massa tågåkande, vilket isig faktiskt gick bra. karro och jag tappade inte bort oss nånting! lämnade hallsberg och solen sken redan då på morgonen. när vi kom fram hit till torpshammar var det gråmulet och regnet droppade. och det är snöhögar mest överallt!
idag var det att kliva upp vid halv åtta och så åkte vi till skolan och fick vara med på en historia lektion. "pålsboda" som idas lärare kallade mig och karro, fick svara på en del frågor om 1900-talet och vi skötte oss väl tycker jag! efter det åkte vi in till sundsvall. ida och dom skulle åka till sjukhuset på studiebesök så karro och jag traskade runt på stan och kollade utbudet.
åkte tillbaka, åt mat och hann med att greja inför det dom ska göra imorrn. nu är ida och jenny på träning så karro och jag fick underhålla oss själva. karro håller på och skär upp en fruktsallad som vi tänkte överraska tjejerna med när dom kommer tillbaka, så nu ska jag hoppa genom duschen och sen hjälpa henne.

är rättså kallt väder här, så det ska bli skönt när man kommer ner igen till vårvädret som man har gått och blivit van med! grymt kul att vara här, samtidigt som man längtar hem som bara den igen! haha, vilket dilema!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0