i väntans tider; söndags fixande!

blev fiskande igår. eller ja sitta och vänta på fiskarna, dom ville inte nappa. inte alls. så vi åkte tillbaka till hallsberg och satt hos nicko en stund i väntan på att nåt skulle hända istället. hanna och jag gick till centralen och delade på en pizza. det kom en kille och satte sig vid oss och om jag säger som så så hade han nog inte alla hästar i stallet. "så ni äter en pizza var!" herregud, det var den ena dumma repliken efter den andra! haha, men det var kul en lördags kväll i hallsberg! ;) sen gick vi tillbaka till nicko och där hämtade vi bara upp honom och så körde jag hem honom och hanna.
lagom när jag krypigt ner i sängen ringde sebbe. hörde dock inte vad han sa, han var på någon krog där uppe i sälen. så han ringde igen när han var hemma i stugan, vid halv 5 tiden. mycket trevligt, pratade i en halvtimme och nu längtar jag till ikväll när han kommer hit!

men först måste jag få ordning på mitt rum! de stora kartonger från ikea jag fick förra veckan ligger fortfarande mitt på golvet och det är hög tid att packa upp dem. har börjat plocka ur min gamla bokhylla, så det är inte så jätte mycket kvar att göra innan jag kan bli martin timell och skruva ihop det där så snyggt att det håller for ever! ska även plocka upp min nya malm-byrå. det kommer bli alla tiders ska ni få se, slänger in lite bilder när (om, haha!) jag blir färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0