hola på dig!

igår kom jag som sagt hem tidigt och det var mer än behövligt! slog igång dator och gjorde ett och en snutt spanska uppdrag! herregud, det känns så jädra skönt att det inte är mycket kvar på det här och jag sitter just nu vid bibblans dator med elina på min högra sida så ska vi lösa resten, antagligen med lite hjälp från lärar karin som kommer om en stund.

annars igår så pluggade jag på mikrobiologin och det var det första jag klarade av imorse, skriva det provet. jag kan ju verkligen inte påstå att det gick bra, men så jädra skönt att ha det gjort!! och nu är det som sagt sista lektionen och jag är glad för vi behöver inte göra färdigt labrapporten förrens till på fredag så nu är kvällen räddad från att bli ännu en plugg kväll. igår tog karro med mig på en kvällspromenad, mycket behövligt. vi gick i två timmar och det var sjukt skönt att komma ifrån läxorna för en stund och bara gå och gå och snacka om allt och ingenting!


nu kom karin, dags att anstränga sig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0