hallsberg, pålsbomarken och hallsberg igen!

i fredags var det skolan som gällde, hade med teoriboken till klara! haha ;)  efter skolan följde jag med hanna hem och vi var där en stund och taggade inför att grilla på kvällen. vi styrde vidare mot hallsberg och hem till sebbe och som sagt så grillade vi där. åkte till centralen och tog oss några shots (jag tog dock bara cider, men grabbarna drack på!) och sen åkte vi vidare till sköllersta. var ju inte det roligaste jag gjort på länge och efter många om och men (och ett X antal samtal senare) var vi iallafall på väg tillbaka hem till hallsberg vid två på natten och där spenderades den kramandes med sebbe.
på lördagen fick jag skjuts hem så jag var hemma straxt efter 2. bara att hoppa genom duschen och försöka fräscha upp sig, för klockan 3 började jag jobba med att sälja fika i matsalen i pålsboda. var där till 6 och styrde sedan vidare till nicko för grillning-helt underbart med detta sommarväder! åt där och sen åkte vi till pålsboda igen, det var ju trots allt pålsbomarken! vi drog till foke på kvällen där, och för dom som inte vet så är det pålsbodas motorcykelklubbs lokal där det alltid är fest under pålsbomarken. vi var dock inte kvar så länge, var inte sånt drag som jag hade trott.. nicko och emil åkte hem till hallsberg, och jag ringde mamma så jag och sebbe sov här i bengtsbo city.
och igår gjorde vi inte mycket vettigt. vi låg i sängen hela dagen-bokstavligt talat! vi var bara uppe för frukost/lunch vid 3 nån gång. åkte till hallsberg vid 6-7 på kvällen och gjorde inte så mycket, hängde lite med grabbarna och åkte hem igen vid halv 10. kom hem och stupade i säng, var rättså trött efter en lång och helt fantastisk helg!

och idag så har det ju förstås varit skola igen. men imorgon slutar jag vid 10.10 och det är mer än välkommet! efter det blir det dock sjukt mycket plugg, och då menar jag verkligen sjuka mängder.. skoltrött som bara den för tillfället!!


nepp nu blir det duschen och sen läsa några sista sidor innan ögonen strejkar mer än vad dom redan gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0