glad påsk!

påskafton idag! mysigt att få börja dagen med lite påskgodis, även fast jag egentligen inte var så sugen på det, men är det påsk och man får äta godis innan frukost så måste man ju göra det! vaknade, och ja det måste vara nåt fel på mig, vid klockan 7.30. HALV ÅTTA!! jag förstår inte vad det är som händer med mig som gör att jag vaknar så tidigt när jag egentligen kan få sova hur länge som helst.

kan bero på all frisk luft som jag fick igår. var ute och gick i två timmar. kom hem och tog en snabb dusch och skjutsade (övningskörde, men snart så blir det skjutsade själv förhoppningsvis!) hanna in till örebro för hon skulle ut på galej. och nu är det syster hanna jag snackar om, hon är hemma nu när andra hanna är i egypten.. styrde hemåt, fast inte riktigt. jag åkte ut till hällebosjön och mötte upp ida, helle och freddan. hade det lite mysigt med brasa, vi grillade korv och mashmallows (dock var det lite hårda maschi) och när solen gått ner framåt kvällen åkte vi en stund till helle och kollade på tv, men vi var rättså slut allihopa så ida skjutsade hem mig och jag gled in i dvala nästintill på en gång.

jag vaknade som sagt tidigt, men ändå så sitter jag fortfarande i sovtröjan. måste nog svida om, hanna klev precis innanför dörren-alltså har elin kommit hem till fricks och när hon kom skulle vi nog gå påskakärring. eller ja vi ska inte tigga godis, det ska kevin göra. vi är bara med som duktiga mostrar (halvmoster för min del, okejdå!)
till kvällen bär det av mot hallsberg, vet dock inte vart jag ska riktigt men jag hoppas på att nån hjälper mig hitta, kanske tillochmed blir hämtad? får se ifall jag sover över hos sebbe eller om vi åker hem hit och sover. jag fyller ju trots allt 18 imorrn!! om det nu är nån som har missat det.. åhh så himla glad är jag, solen skinner, vi ska snart äta och jag fyller snart! kan livet vara mycket bättre?


glad påsk allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0