29/4-09 19:31

spanskan gick som en dans! jag och elina hade ett riktigt flyt och det kändes riktigt bra när vi var färdiga.
efteråt gick vi och elan upp till centralen och åt lite. satt så länge att jag missade bussen men följde med när dom gick till körskolan och pluggade vid datorerna (dock så har ju jag redan körkort, så det var ju inget för mig. iihhh!). åkte hem och har inte gjort så mycket nu när jag kommit hem, kollat igenom och planerat hur jag ska göra med fysiklabrapporten.
och nu ska jag duscha av mig och sen åker jag till sebbe och kollar på hockey, jag är med mer som moraliskt stöd, killarna har ett något hetsigare humör när det gäller sportkollande-jag kollar mest för att höra alla roliga kommentarer!

imorgon är det skolan och sen valborg som gäller för hela slanten! ska in till stan efter skolan och shoppa lite med karro, och sen ska jag till hallsberg igen. väl där har jag faktiskt inte riktigt nån anning om vad vi ska göra men det lär jag väl märka, fixat inför är det iallafall.
härligt med lång ledigt, en extra dag hoppas jag gör sitt!

nu ska jag dra vidare mot nedervåningen, ha en kanon kväll mina vänner :)


Kommentarer
Postat av: Ida L

Saknar dig!

2009-04-30 @ 05:11:02
Postat av: karin

åhh, vad jag saknar dig med!!

2009-05-03 @ 18:13:44
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0