18 år! och det känns i huvudet idag..

jag måste börja med att tacka alla inblandade för en helt fantastisk dag igår!

i lördags åkte jag till hallsberg, till dennis en snabbis men vi styrde vidare mot andreas partaj nästan på en gång. hade det kanon kul där, tack så jätte mycket andrea! :) vi åkte hem till sebbe runt 12, alltså på min födelsedag! fick flera sms och samtal inom loppet av bara några minuter och jag var glad som bara den. satt uppe med de gäster som var kvar hemma hos sebbe och gick sen ner och la oss. efter en stund ringde nicko och grabbarna och hade ingen skjuts hem, haha! så sebbe fick rycka in, jag låg kvar i sängen och kollade på hockey (hittade faktiskt inget bättre..).
när vi vaknade var det dags för en väldigt mysig och god påskfrukost. fick skjuts hemåt vid halv två så då var det att göra iordning tårtan och ta sig en dusch och fräscha upp sig!
så kom all släkt på fika och jag fick massvis med underbara presenter! framåt kvällen kände vi (ida, helle, frida, karro) att det vara dags för utgång av något slag! så vi åkte och bowlade, det var bara vi där så eftersom det var min födelsedag övertalade vi dom att slå igång discobowlingen. och jag fick köpa min första lagliga cider-kanon kul, 5/5! skulle iväg på fest efter det men vi struntade i det och åkte till nicko istället och, som det så fint heter, chillade lite. fick säga till sebbe att det var min födelsedag några gånger igen (stackarn har nog hört det 1000 gånger från mig igår) åkte hem tidigt, kom i säng runt halv 1.

idag har jag inte gjort nånting, bara legat i sängen och läst teorin om man ska vara exakt. funderar på att klä på mig och kanske sätta ihop bokhyllan och byrån jag fick igår. men det verkar lite jobbigt. klä mig känns bra, men ska nog fortsätta med teorin istället. känns som ett lugnare och behagligare alternativ för mitt något tunga huvud.

jag älskar att fylla år och jag mina vänner är så underbara att dom förgyller min dag bara genom att finns till!
jag avslutar med att tacka för en fantastisk födelsedag igen!

Kommentarer
Postat av: Heelle

Du är underbar gumman :)

Tack själv för en bra eftermiddag/kväll :) !

2009-04-13 @ 14:46:15
Postat av: karin

tack så jätte jätte mycket själv! kanon kul att du ville köra på oss:)

som sagt, nu taggar vi inför fredag! ;)

2009-04-13 @ 15:58:48
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0